Μετά την επιτυχή διεκδίκηση και την ανάδειξή
της ως Γαστρονομική Περιφέρεια της Ευρώπης 2019,
η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου κάνει ένα ακόμα βήμα για την παγκόσμια
αναγνώριση και διάδοση της αιγαιακής διατροφής (Aegean Diet).
Στην έκθεση με έργα από τη Συλλογή Έργων Τέχνης της Alpha Bank παρουσιάζονται σαράντα εννέα έργα ζωγραφικής και χαρακτικής που χρονολογούνται από το 1950 έως σήμερα και σκιαγραφούν την εξέλιξη της σύγχρονης νεοελληνικής τέχνης σε μία περίοδο με μεγάλες ανατροπές.
Ο Θεατρικός Οργανισμός “Νέος Λόγος” και το Studio Μαυρομιχάλη, παρουσιάζουν το έργο της Έρσης Νιαώτη, “Κοιμήθηκα με τα μαλλιά μου μέσα σ’ένα άδειο κουτί πίτσας”, σε σκηνοθεσία και ερμηνεία Στέλλας Κρούσκα. Ένας μονόλογος για το φλέγον ζήτημα των διατροφικών διαταραχών, που λαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις στην εποχή μας.
Μια πολύ ξεχωριστή πρωτοβουλία συντονισμού βοήθειας προς τα σχολεία των ακριτικών μας νησιών την οποία υλοποιεί ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός IHA Professors PHDS (https://professors-phds.com), ήδη διευρύνεται με την συνεργασία του Ελληνικού Δικτύου Μικρών νησιών, επίσημου μέλους της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μικρών Νησιών (http://www.smallislands.org).
Με την στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης θα πραγματοποιηθεί η έκθεση ζωγραφικής του Νίκου Βισκαδουράκη με τίτλο «Ο Οδυσσέας στον Άδη» και « Limen» στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Κρήτης στο Ρέθυμνο (Μεσολογγίου 32). Τα εγκαίνια της έκθεσης θα γίνουν το Σάββατο 11 Μαρτίου στις 19:30 με διάρκεια έως τις 30 Απριλίου 2017 ενώ θα υπάρξουν οργανωμένες ξεναγήσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα.
“Indirect Representations,” a group exhibition curated by artist Joe Fig (b.1968) will run from March 16 through April 15, 2017 at Cristin Tierney Gallery, New York.
INK studio presents the new paintings and installation of celebrated artist and scholar Tai Xiangzhou in the solo exhibition Speculative Cosmologies. Opening on Saturday, March 18, 2017, Speculative Cosmologies is part of the inaugural Gallery Weekend Beijing. It is co-curated by Britta Erickson, INK studio Artistic Director, and curator Alan Yeung.
Χαμένες μπομπίνες με φιλμ, αρχειακό και σπάνιο υλικό από τις αρχές του 20ού αιώνα, εικόνες μέχρι πρότινος εξαφανισμένες μεταμορφώνονται σε τέχνη και βρίσκουν τον δρόμο τους στη μεγάλη οθόνη. Μερικές από αυτές παρουσιάζονται στο 19ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.
Πλούσια κτερισμένα νεκροταφεία με τάφους που ανοίγονται ξανά και ξανά -έως και τρεις φορές- και επαναχρησιμοποιούνται και ήρθαν στο φως κατά τη διάνοιξη της ΠΑΘΕ στην περιοχή του Πλαταμώνα, αποδεικνύουν ότι ο Μακεδονικός Όλυμπος αποτελεί το βορειότερο άκρο του μυκηναϊκού πολιτισμού, του σπουδαίου αυτού οικονομικού και κοινωνικού συστήματος στον ελλαδικό χώρο.
Τα νεκροταφεία κατά την Ύστερη Εποχή του Χαλκού, περίπου στον 17ο π.Χ. αιώνα, έχουν μετακινηθεί έξω από τους οικισμούς, περιλαμβάνουν μεγάλους και περίτεχνους τάφους, κατάλληλους για πολλαπλούς ενταφιασμούς, ενώ μαζί με τους νεκρούς τοποθετούνται πολύτιμα αντικείμενα.
It took 8 months to produce and uses the HyperZoom™ method to produce a visually continuous journey with no cuts.