Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 15 Απριλίου 2017

Γεώργιος Βιζυηνός (8 Μαρτίου 1849 - 15 Απριλίου 1896)


Τὸ παιδὶ στὸ ποτάμι

Σὰν κρυστάλλι κυλᾷ τὸ ποτάμι,
  τὸ παιδὶ τὸ θωρεῖ καὶ γελᾷ:
Τί κακὸν εἰμπορεῖ νὰ τοῦ κάμῃ
  τὸ καθάριο νερὸ ποῦ κυλᾷ;

Δυὸ κρίνοι στὸ ρεῦμα σαλεύουν
  πότ᾿ ἐδῶ πότ᾿ ἐκεῖ σταυρωτοί.
Τὸ παιδάκι θαρρεῖ πὼς τὸ γνεύουν,
  σὰν νὰ θὲν νὰ τοῦ ποῦν κάτι τί.

Πότ᾿ ἐδῶ πότ᾿ ἐκεῖ τοὺς προσκλίνει
  τὸ νερὸ ποὺ περνᾷ μὲ σπουδὴ
τί νὰ γνεύουν οἱ κίτρινοι κρίνοι,
  τί νὰ θέλουν νὰ ποῦν στὸ παιδί;

Στῆς ἰτιᾶς τὸ κλωνάρι θαρριέται,
  ἄχ! ν᾿ ἀκούσ᾿ ὁ μικρὸς προσπαθεῖ!
Ξάφνου σπᾷ τὸ κλωνί, ποὺ κρατιέται,
  καὶ κυλᾷ στὸ νερὸ τὸ βαθύ!

Μιὰ τὸ φῶς ἀπ᾿ τὰ μάτια του σβύνει,
  μιὰ σὰν κόκκιν᾿ ἀστράφτει βαφή,
ὡς ποὺ πέσαν οἱ κίτρινοι κρίνοι
  σὰν σταυρὸς στὴ νεκρή του μορφή!

Ποιὸ παιδί, ποὺ σιμόνει ποτάμι,
  δὲν τὸ βλέπ᾿ ἀπ᾿ ἐδῶ καὶ καλά,
τί κακὸν εἰμπορεῖ νὰ τοῦ κάμῃ
  τὸ καθάριο νερὸ ποῦ κυλᾷ;

Διαβάστε περισσότερα: http://users.uoa.gr

Επιτάφιος κάτω από την Ακρόπολη


Σε κλίμα κατάνυξης εκατοντάδες πιστοί συμμετείχαν
σε μια ιδιαίτερη περιφορά Επιταφίου. Αυτή του Αγίου Δημητρίου
Λουμπαρδιάρη που έγινε στη σκιά του Ιερού βράχου της Ακρόπολης.


ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΟΤΑΝ ΟΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΗΚΑΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ;

Δυο φορές, δυο διαδοχικές χρονιές αποπειράθηκαν 
να βγάλουν οι καθολικοί το Άγιο Φως.

Το έτος 1099 οι Σταυροφόροι με τις ευλογίες του Πάπα Ουρβανού του Β΄, κατέλαβαν τους Αγίους Τόπους με το πρόσχημα να τους ελευθερώσουν από τους απίστους Μουσουλμάνους, στην πραγματικότητα όμως για να επεκτείνουν την ηγεμονία του Πάπα και μάλιστα σε ένα μέρος τόσο σημαντικό για τη Χριστιανοσύνη.

Η σφαγή που περιγράφεται από διάφορους χρονογράφους που ήταν αυτόπτες μάρτυρες, υπήρξε πρωτοφανής για την αγριότητά της απέναντι σε Μουσουλμάνους αλλά και Εβραίους και πολλούς Ορθοδόξους, ακόμη και μικρά παιδιά!

Μετά την πτώση της Ιερουσαλήμ, τον Ιούλιο του 1099, ηγεμόνας της πόλης ανακηρύχθηκε ο Γοδεφρείδος Δ΄ της Βουλόνης, ο οποίος αρνήθηκε να στεφθεί βασιλιάς στην πόλη όπου ο Ιησούς Χριστός είχε στεφθεί με το ακάνθινο στεφάνι. Αρκέστηκε στον σεμνό τίτλο του «Υπερασπιστή του Παναγίου Τάφου».

Ο Έλληνας πατριάρχης Συμεών, που είχε εξοριστεί από τους μουσουλμάνους στην Κύπρο, επιστρέφει στην έδρα του, όμως, οι Λατίνοι τού απαγορεύουν να τελέσει λειτουργία στον Ναό της Αναστάσεως και τον αναγκάζουν να εγκαταλείψει και πάλι την πόλη.

Την 1η Αυγούστου του 1099, ο Αρνούλφος του Σοκ (Arnulf of Chocques) είναι ο πρώτος Λατίνος που εκλέγεται πατριάρχης της Ιερουσαλήμ. Ο Ραϊμόνδος ντ’ Αγκιλέ αναφέρει πως η χειροτονία του ήταν αντικανονική, διότι έγινε πατριάρχης χωρίς να είναι καν διάκος, ενώ επιπλέον κατηγορείτο για τον άσωτο βίο του, με αποτέλεσμα να ακούγονται γι’ αυτόν πρόστυχα τραγούδια.

Τον Δεκέμβριο του 1100 ο Αρνούλφος αντικαθίσταται από τον Δαϊμβέρτο, τον αρχιεπίσκοπο της Πίζας, ο οποίος είχε αφιχθεί στους Αγίους Τόπους το καλοκαίρι του 1099, επικεφαλής ενός στόλου 120 πλοίων. Ο βασιλιάς Γοδεφρείδος είχε απόλυτη ανάγκη τον έλεγχο αυτού του στόλου, γεγονός που κατέστησε τον Δαϊμβέρτο πανίσχυρο.

Το Μεγάλο Σάββατο του 1100, ο Δαϊμβέρτος είναι ο πρώτος Λατίνος πατριάρχης της Ιερουσαλήμ που τίθεται επικεφαλής της τελετής του Αγίου Φωτός.

Αν και η τελετή γίνεται με τον προβλεπόμενο τρόπο, για πρώτη φορά το Άγιο Φως δεν εμφανίζεται. Η τελετή παρατείνεται αρκετές ακόμη ώρες και επαναλαμβάνονται οι επικλήσεις, χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Οι Λατίνοι ιερείς αντιλαμβάνονται πως οι ενέργειές τους δεν επιδοκιμάζονται από τον Θεό και διατάζουν τους Σταυροφόρους να εξομολογηθούν τα αμαρτήματά τους – και πρωτίστως τις σφαγές που διέπραξαν κατά την κατάληψη της Ιερουσαλήμ.

Οι Λατίνοι αποσύρονται και επιτρέπουν στους Ορθοδόξους να κάνουν τη λιτανία στον Παναγιο Τάφο. Το Άγιο Φως βγαίνει πανηγυρικά και τρέχουν όλοι να το παραλάβουν και να ανάψουν τις καντήλες τους για να γιορτάσουν την άλλη μέρα Πάσχα!

Περισσότερα εδώ: https://www.ekklisiaonline.gr

Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

Patmos Official Video I & II



La Traviata - Preludio (Musica Classica)


Bellissimo Preludio dalla Traviata di Giuseppe Verdi
edited by a.vullo

Πάσχα στο Άγιο Όρος

Εκατοντάδες πιστοί επισκέπονται το Πάσχα, το Άγιο Όρος. 
Δείτε εντυπωσιακές φωτογραφίες από την γραφική «Μοναστική Πολιτεία» 
και πώς γίνεται η λιτανεία στα μοναστήρια.

Το Άγιο Όρος αποτελεί αυτοδιοίκητο τμήμα του Ελληνικού Κράτους, που βρίσκεται στη χερσόνησο του Άθω της Χαλκιδικής στη Μακεδονία. Περιλαμβάνει είκοσι Ιερές Μονές και άλλα μοναστικά ιδρύματα και ανεπίσημα χαρακτηρίζεται ως «Αυτόνομη Μοναστική Πολιτεία». Εκατοντάδες πιστοί το επισκέπονται το Πάσχα.

Δείτε περισσότερα: http://www.pentapostagma.gr

Richard Wagner: Faust, koncertní předehra, WWV 59

Hudební lahůdky v podání Symfonického orchestru Českého rozhlasu. 
Záznam první části 7. abonentního koncertu SOČRu v sezoně 2013/2014. 
Orchestr řídí Ronald Zollman.

Wagner: Tristan und Isolde - Prelude



Zubin Mehta conducting Bayerische Staatsoper Bayerisches Staatsorchester 
(National Theatre Munich)

Gabriel Fauré - Élégie for cello and orchestra Op. 24

Polish Nationwide Music Schools' Symphonic Orchestras Competition.
Szymanowski School of Music Symphony Orchestra, Wrocław 
(Wroclaw, Breslau, Vratislavia) Poland
Anna Grondalska - cello
Marcin Grabosz - conductor
Ogólnopolski Konkurs Orkiestr Szkolnych Szkół Muzycznych II stopnia 2013,
Orkiestra Symfoniczna Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. 
Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
Gabriel Fauré - Elegia op. 24

Photos: Ancient Rock Art of Southern Africa



See more photos: http://www.livescience.com

Καιρός του Πάσχα

Σχετικά ζεστός καιρός, με μεσημεριανές νεφώσεις και τοπικά φαινόμενα στα ηπειρωτικά και την Κρήτη αναμένεται έως και την Κυριακή του Πάσχα. Όμως προς το βράδυ της Κυριακής ο καιρός θα επιδεινωθεί αρχικά στα βόρεια και δυτικά και στη συνέχεια σε όλη τη χώρα. Η κακοκαιρία θα συνεχιστεί έως και το απόγευμα της Δευτέρας του Πάσχα.

Photographing Yellowstone In Winter

Sunrise at Castle Geyser, Yellowstone National Park, Wyoming. Exposure: 1/320 sec., ƒ/13, ISO 100. Canon EOS 5D Mark III, Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM at 27mm, Gitzo 300-series tripod, Really Right Stuff BH-55 ballhead.
Yellowstone in winter is a remote yet luxurious photo destination with some of the world’s most spectacular and predictable geysers only a few minutes’ stroll from a fine restaurant and comfortable accommodations at the Old Faithful Snow Lodge. The magical combination of frigid air and towering columns of boiling hot water produces billowing clouds of steam that soar high into the blue sky.


Μεγάλη Παρασκευή: Οι πιο ατμοσφαιρικές περιφορές επιταφίου στην Αθήνα

Φως από αμέτρητα κεριά πιστών και ψαλμωδίες από χορωδίες 
(ακόμη και μοναχών) συνοδεύουν την περιφορά του 
στολισμένου Επιταφίου το βράδυ 
της Μεγάλης Παρασκευής.
Γραφικά εκκλησάκια στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας αλλά και ναοί στην... εξοχή αποτελούν κάποιες από τις πιο ατμοσφαιρικές επιλογές που έχουμε όλοι εμείς που αυτό το Πάσχα απαρνηθήκαμε το χωριό και μείναμε στην πόλη για τον εορτασμό της Ανάστασης.
See more at: http://www.news.gr

Κίνα: Βρέθηκε αρχαίος θησαυρός στην κοίτη ποταμιού - Νομίσματα, κοσμήματα, όπλα

Την εκσκαφή περισσότερων από 30.000 αρχαίων αντικειμένων 
από την κοίτη ποταμού ανακοίνωσαν σήμερα Κινέζοι αρχαιολόγοι. 

Τα αντικείμενα θεωρείται ότι αποτελούν θησαυρό του ηγέτη 
μίας εξέγερσης που σημειώθηκε πριν από αιώνες.

Στα ευρήματα, που ανασύρθηκαν από το πέρασμα Τζιανγκού του ποταμού Μιντζιάνγκ στην επαρχία Σιτσουάν, περιλαμβάνονται περισσότερα από 10.000 χρυσά και ασημένια αντικείμενα: νομίσματα, κοσμήματα, εγχώρια αντικείμενα - ασημένια κουτάλια και καθρέφτες, πορσελάνινα πιάτα και σιδερένια όπλα, όπως σπαθιά και ακόντια - βρέθηκαν μεταξύ των αντικειμένων. 


Το Μετόχι του Παναγίου Τάφου

Ο πρώτος ναός στον οποίο φτάνει το Άγιο Φως από τα Ιεροσόλυμα το βράδυ της Ανάστασης. Ο Ναός των Αγίων Αναργύρων ή Αγιοταφίτικο Μετόχι ή όπως είναι ευρύτερα αποκαλούμενο Μετόχι του Παναγίου Τάφου.
Βρίσκεται στα Αναφιώτικα στην Πλάκα και είναι ένας ναός του 17ου αιώνα. Κτίστηκε στη θέση αρχαίου ναού αφιερωμένου στη Θεά Αφροδίτη και λειτούργησε ως γυναικείο μοναστήρι. Το Καθολικό, ο κεντρικός ναός, του παλιού μοναστηριού είναι μια καμαροσκέπαστη μονόκλιτη βασιλική.
Λόγω της ιδιότητάς του, από τον 18ο αιώνα είναι Μετόχι του Πανάγιου Τάφου, συνδέεται με τις θρησκευτικές τελετές της Λαμπρής και προσελκύει πολλούς επισκέπτες, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια.

Μέχρι πριν λίγη ώρα κρατούσε το στόλισμα του Επιταφίου στη Νικιάνα Λευκάδας



Μέχρι πριν λίγη ώρα κρατούσε το στόλισμα 
του Επιταφίου στον ενοριακό Ναό Μεταμόρφωσης 
του Σωτήρος στη Νικιάνα Λευκάδας.


Gabriel Fauré - Pavane, Op. 50, Young Cracow Philharmonic Krakowska Młoda Filharmonia

Polish Nationwide Music Schools' Symphonic Orchestras Competition.
Audience Award
Young Cracow Philharmonic, Kraków (Cracow, Krakau, Cracovia) Poland
Tomasz Chmiel - conductor 

Ogólnopolski Konkurs Orkiestr Szkolnych Szkół Muzycznych II stopnia 2013, 

Krakowska Młoda Filharmonia, Orkiestra Symfoniczna Zespołu Państwowych
Szkół Muzycznych im. Mieczysława Karłowicza w Krakowie, 
Gabriel Fauré - Pavana, Op. 50 
instrumentacja Tomasz Chmiel

Ancient sacred art resurrected in city of Jesus’ birth

Ian Knowles (left), British director of the Bethlehem Icon Centre, advises foreign 
students of the centre during their course in the biblical West Bank 
city of Bethlehem on Tuesday (AFP photo)

BETHLEHEM, Palestinian Territories — Down a Bethlehem alleyway, sunlight illuminates a golden icon of the Virgin Mary and Jesus, signalling the revival of an ancient art being practised in the workshop inside.

The building near the Church of the Nativity — the site where Christians believe Jesus was born — houses a group of enthusiasts specialising in the sacred art of iconography.

They are doing so some 2,000 years after Christian iconography began in nearby Jerusalem — also where Christians believe Jesus was resurrected after his crucifixion, to be commemorated this Sunday for Easter.

They work in both silence and in prayer, with their art a far cry from the cheap mass-produced icons sold in souvenir shops to tourists and pilgrims.

Read more at: http://jordantimes.com

Πέμπτη 13 Απριλίου 2017

Gabriel Fauré-Requiem op. 48 (Complete)

Victoria de los Amgeles: soprano-Dietrich Fischer-Dieskau: baritone-Choeurs Elisabeth Brasseur-Henriette Puig-Roget: organ-Orchestre de la Société des Comcerts du Comcervatoire-Amdré Cluytens: conductor-1963-Introit et Kyrie-Offertoire-Sanctus-Pie Jesu-Agnus Dei- Libera me-In Paradisum 

Καλλιτέχνις ζωγραφίζει τη… μουσική που ακούει!

Σκεφτήκατε ποτέ ότι ένα τραγούδι θα μπορούσε να αποτυπωθεί με χρώματα σε καμβά; Η καλλιτέχνις Melissa McCracken δίνει την απάντηση σε αυτό αφού ζωγραφίζει τη μουσική που ακούει με πινέλα. Η Melissa πάσχει από μια κατάσταση γνωστή ως συναισθησία, που της επιτρέπει να αντιμετωπίζει διάφορα πράγματα σαν χρώματα, έτσι ώστε κάθε φορά που ακούει μουσική, τα μάτια του μυαλού της βλέπουν μια συμφωνία από χρώματα και υφές.

Brian Crain (relax piano music)

Brian Crain
Piano and light
instrumental soft relax music

0:00 Song for Sienna
4:00 A Simple Life
8:14 The First Noel
11:31 A Glimmer in Her Eyes
15:02 At the Ivy Gate
19:52 The Butterfly Waltz
24:02 Pachelbels Canon in D
29:12 Dream of Flying
35:06 Fire
39:29 Gentle Rain
43:14 Hallelujah
47:22 Ice
51:47 Imagining
55:10 Midsummer Night
59:33 Moonlit Shore
1:05:11 Ave Maria
1:08:45 Night Sky
1:12:11 Promise
1:15:42 Rain
1:20:13 Tenderness
1:23:53 Under the Willow
1:28:18 Wind

Απόψε δικάζεται ο Χριστός: Πόσο δίκαιη ήταν η δίκη Του

Ο Δικαστής Χρήστος Δερμοσσονιάδης, αναλύει μέσα από μια νομική ματιά τη δίκη του Χριστού και μέσω νομικών επιχειρημάτων στοιχειοθετεί το κατά πόσο ήταν δίκαιη, σύμφωνα με το νόμο και τη δικονομία της εποχής.

Το συγκλονιστικό χειρόγραφο του Ποντίου Πιλάτου που οδήγησε τον Χριστό στη σταύρωση

Το συγκλονιστικό αυτό έγγραφο, το οποίο υπέγραψε ο Πόντιος Πιλάτος για την απόφαση της Σταύρωσης του Ιησού Χριστού παρέμεινε μέχρι το 1309 μ.Χ. τελείως άγνωστο, οπότε βρέθηκε στη γνωστή σε όλους σήμερα για τον καταστροφικό σεισμό πόλη (L’Aquila) της Κεντρικής Ιταλίας, κοντά στην οποία έχει ανακαλυφθεί η αρχαία ρωμαϊκή πόλη του Αμιτέρνο, όπου βρέθηκε το σπίτι του Πόντιου Πιλάτου.
Το συγκεκριμένο έγγραφο που υπογράφει ο ο Πόντιος Πιλάτος, το 1381 μεταφέρθηκε στην Κωνσταντινούπολη επί των ημερών του Πατριάρχου Ιερεμίου.
Μεταφράστηκε δε από τον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη Διονύσιο, κατά το έτος 1643.
Δείτε τη μετάφραση του συγκλονιστικού εγγράφου:

«Τω εβδόμω και δεκάτω Τιβερίου Καίσαρος, Βασιλέως Ρωμαίων, μονάρχου ανικήτου, Ολυμπιάδος διακοσιοστής πρώτης, Ηλιάδος ογδόης από κτίσεως κόσμου, κατά τον ημέτερον μερισμόν των Εβραίων τετράκισχίλια και εκατόν εβδομήκοντα τέσσερα έτη και καταβολής των Ρωμαίων βασιλείας έτη εβδομήκοντα τρία και από της ελευθερίας της δουλωσύνης Βαβυλώνος έτη πεντακόσια εβδομήκοντα και καταστροφής του ιερού βασιλείου έτη εννενήκοντα και επτά, επί υπάτου του λαού των Ρωμαίων Λουκίου Ζιζονίου και Μάρκου Συννίου και ανθυπάτου του Ιλλιρικού Παλιστέρα, κοινού διοικητού της χώρας των Ιουδαίων Κουίντου Φλαβίου, επί της διοικήσεως Ιερουσαλήμ ηγεμόνος κρατίστου Ποντίου Πιλάτου, επιστάτου της Κάτω Γαλιλαίας Ηρώδου του Αντιπάτρου, της άκρας αρχιερωσύνης Άννα και Καιάφα Αλλιάσου και Ματίλ μεγιστάνων εις τον ναόν, Ραμπάλ Αμαμπέλ Πιοκτένου εκατόνταρχου υπάτου Ρωμαίων της πόλεως Ιερουσαλήμ Σουμπιμασάξιου Ποπιλίου Ρούφου.

Εγώ Πόντιος Πιλάτος, ηγεμών δια της βασιλείας των Ρωμαίων, επί του Πραιτωρίου της αρχιηγεμονίας, κρίνω και κατακρίνω και καταψηφίζω εις θάνατον σταυρικόν τον Ιησού λεγόμενον υπό του πλήθους Χριστόν, και από πατρίδος Γαλιλαίας, άνθρωπον στασιώτη κατά τον Νόμο του Μωσαϊκού και εναντίον του μεγαλοπρεπούς βασιλέως Ρωμαίων Τιβερίου Καίσαρος και ορίζω και αποφαίνομαι τον θάνατον αυτού σταυρικόν μετά των άλλων κατά το συνήθες των καταδίκων, επεί συνοίθρησεν αυτός πλήθος ανθρώπων πλουσίων και φτωχών, ουκ έπαυσε θορύβους εγείρων, ενοχλείν την Ιουδαίαν ποιών εαυτόν Υιόν Θεού και βασιλέα της Ιερουσαλήμ, απειλών φθοράν της Ιερουσαλήμ και του Ιερού Ναού, απαρνούμενος τον φόρον του Καίσαρος και τολμήσας εισελθείν μετά βαϊων θριαμβευτής και πλείστου όχλου ώσπερ τις Ρήξ εντός της πόλεως Ιερουσαλήμ ως τον Ι. Ναόν και διορίζομεν τον ημέτερον πρώτον εκατόνταρχον Κουϊντον Κορνήλιον περιάξαι τούτον παρρησία εις την χώραν Ιερουσαλήμ δεδεμένον, μαστιζόμενον και ενδεδυμένον πορφύραν, εστεφανωμένον ακάνθινω στεφάνω και βαστάζοντα τον ίδιον σταυρόν επί ώμου αυτού, ίνα ει παράδειγμα τοις άλλοις και πάσι τοις κακοποιοίς μεθ’ ού βούλομαι συνάγεσθαι δύο ληστάς φονείς και εξέρχεσθαι δια της πύλης Γιαμπαρόλας, της νυν Αντωνιανής, αναχθήναι δε Αυτόν τον Χριστόν παρρησία επί το όρος των κακούργων ονόματι Κολβάριον, ούτινος σταυρωθέντος μείναι το σώμα εν τω σταυρώ εις κοινόν θεώρημα πάντων των κακούργων, και άνω του σταυρού τίτλου τεθήναι γεγραμμένου τρισί γλώσσας τον ΙΗΣΟΥΣ ΑΛΟΝ Ο ΙΛΗΣ ΙΟΔΑΜ (Εβραϊστί) ΙΗΣΟΥΣ Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΙΟΥΔΑΙΩΝ (Ελληνιστί) ΙΕΖΟΥΣ ΝΑΖΩΡΑΙΟΥΣ ΡΕΞ ΙΟΥΔΑΙΟΡΟΥΜ (Ρωμαϊστί).

Ορίζομεν ουν μηδένα των ηστινοσούν τάξεις και ποιότητος τομήσαι απερισκέπτως της τοιαύτην εμποδίσαι δίκην, ως υπ’ εμού ωρισμένην μετά πάσης σεμνότητος εις ποινήν της αυτομολίας τούτου, Εβραίου όντος κατά τα ψηφίσματα και τους Νόμους της των Ρωμαίων Βασιλείας.

ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΤΕΡΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ
– Από της φυλής Ισραήλ: Ρωδιέ, Δανιήλ, Ραμπινήλ, Ιονακείν,
Μπανικάν, Ροτάμ, Ιουταβέλ και Περκουλάμ.
– Από της Βασιλείας και ηγεμονίας Ρωμαίων: Λούκιος, Σεξτίλιος και Μαξιμίλιος.
– Από των Φαρισσαίων: Μπαρμπάς Συμεών και Μπονέλη.
– Από των υπάτων και δικαστών των Ρωμαίων: Λούκιος, Μπαντάνης, και Μακαρόλας.
– Από της αρχιερωσύνης: Ρωάν, Ιουάδους και Μπουκασόλης.
– Νομικός δημόσιος από των εγκλημάτων των Εβραίων: Μπουτάν». 


ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΙΑΤΡΟΥ ΕΚΘΕΣΗ "ON STAGE 24: A TRIBUTE TO JAZZ LEGENDS"

Το BOOZE παρουσιάζει την έκθεση 
της Χριστίνας Ιατρού, με τίτλο "On stage 24" 
A tribute to jazz legends, στις 13 Απριλίου, ώρα 20.30 μ.μ. 

24 εμβληματικές φυσιογνωμίες, όπως: Duke Ellington, Louis Armstrong, Count Basie, Benny Goodman, Art Tatum, Billy Holiday, Ella Fitzgerald, Dizzy Gillespie, Thelonious Monk, Art Blakey, Charles Mingus, Wilbur Ware, Dinah Washington, John Coltrane, Miles Davis, Stan Getz, Ornette Coleman, Ray Charles, Nina Simone, Henry Grimes, Ron Carter, Herbie Hancock, Mulatu Astatke, Wynton Marsalis.


HAVASI — Spring Wind | Cultural Bridge Symphony (Official Video)

Music is a bridge between cultures and worlds. A form of communication which can bring us closer to each other. It doesn't matter if we were born in different continents, we speak the same language deep in our hearts - the language of music.


Lyrics

The spring wind blows the waters,
my flower, my flower.

Every bird searches for a partner,
my flower, my flower.

And I whom should I choose,
my flower, my flower?

I choose you, and you choose me,
my flower, my flower.

(In Hungarian 'my flower' is often used as a diminutive to convey intimacy and endearment. We would refer to our loved ones as 'my flower' in a similar fashion as 'my honey' is used in English. In the beautiful folk song the expression 'my flower' is especially nice as it refers to a loved person while it also pictures the awakening of nature at the same time.)

The original Hungarian lyrics:

Tavaszi szél vizet áraszt,
virágom, virágom.

Minden madár társat választ,
virágom, virágom.

Hát én immár kit válasszak,
virágom, virágom?

Te engemet s én tégedet,
virágom virágom.




Composed and performed by: HAVASI

Featuring:
Dohnanyi Symphony Orchestra Budafok
Arranged and conducted by Peter Pejtsik


Producer and Creative Director: Csaba Marjai
Film Director: Laszlo Krisko
D.O.P.: Zoltan Csincsi
Sound Engineer: Gabor Juhos
Music Production Director: Miklos Lukacs

Έκθεση του Αλέκου Φασιανού στην Kapopoulos Fine Arts - Golden Hall

Μια σειρά μεταξοτυπιών περιορισμένης έκδοσης
των τελευταίων ετών του Αλέκου Φασιανού, παρουσιάζει
η γκαλερί Kapopoulos Fine Arts στο Golden Hall.
Η έκθεση θα εγκαινιασθεί το Σάββατο 22 Απριλίου στις 13.00 παρουσία του καλλιτέχνη. Έχει τίτλο «Τεχνική» και με αυτήν ο καταξιωμένος ζωγράφος εστιάζει στην ανάδειξη της τεχνικής της σωστής μεταξοτυπίας.

The Place In The End: Ομαδική έκθεση στο T.A.F. / The Art Foundation

Αύγουστος Βεινόγλου
To T.A.F. / The Art Foundation παρουσιάζει την έκθεση The Place in the End, η οποία εγκανιάζεται την Πέμπτη 27 Απριλίου 2017 στις 20.30 και θα διαρκέσει έως και τις 30 Απριλίου.
Η έκθεση The Place in the End είναι αποτέλεσμα του καλλιτεχνικού προγράμματος φιλοξενίας Ερημία_ΑΜΟΡΓΟΣ που διήρκησε ένα μήνα στη Νότια Αμοργό (Κάτω Μεριά). Μέσα από την έκθεση προβάλλονται οι μέθοδοι που επινόησαν και υιοθέτησαν επτά καλλιτέχνες προκειμένου να ανακαλύψουν την κληρονομιά του τόπου και εν τέλει τη σοφία του. Οι καλλιτέχνες ήταν από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

See more at: http://www.culturenow.gr

Η Νοσταλγία της Γεύσως Παπαδάκη

Τη νέα της ατομική έκθεση Nostalgie παρουσιάζει η Γεύσω Παπαδάκη στη Melkart gallery από τις 21 Απριλίου – 3 Μαρτίου. Περισσότερα από τα έργα που παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο Παρίσι, ανιχνεύοντας την αφετηρία τους σε στίχους μεγάλων Ελλήνων ποιητών και επιστρατεύοντας με αρμονική δεξιότητα απτές πάστες ακρυλικού χρώματος, θαρραλέα σβησίματα, οργανικές αφαιρετικές φόρμες και τρισδιάστατες επιθέσεις ύλης στον καμβά, εντάσσονται στη γνώριμη πρωτογενή γλώσσα και στο βασικό αλφαβητάριο των εικαστικών ευρημάτων και των συμβόλων που χρησιμοποιεί η ζωγράφος.

HAVASI — Coming Home (Official Video)


A tribute to the tradition of Hungarian folk music featuring István Pál Szalonna and his band, recorded on the 9th of April 2016 at the Budapest Congress Center.

---

Special thanks: http://www.boesendorfer.com

---

Composed and performed by: HAVASI

Featuring:
István Pál Szalonna and his band

Producer and Creative Director: Csaba Marjai
Film Director and Editor: Peter Graf
Sound Engineer: Gabor Juhos
Music Production Director: Miklos Lukacs

HAVASI — The Storm (Official Concert Video)


“When the storm breaks, each man acts in accordance with his own nature. Some are dumb with terror, some flee, some hide. And some spread their wings like eagles and soar on the wind. 
Composers can rarely describe their inner-most thoughts and feelings in words. However, the quote above beautifully matches up with what HAVASI had in his mind when he wrote 'The Storm'.
'The Storm' has become the most loved of HAVASI’s compositions. Whether it is performed in a solo piano concert or a huge arena show, it is always a highlight, richly applauded by the audience.



Special thanks: http://www.boesendorfer.com


The Storm

Composed and performed by: HAVASI

Featuring:

Dohnanyi Symphony Orchestra Budafok
Arranger and conductor: Peter Pejtsik

Producer and Creative Director: Csaba Marjai
Film Director: Peter Graf
D.O.P.: Peter Graf
Sound Engineer: Gabor Juhos
Music Production Director: Miklos Lukacs

13 Απριλίου: Μεγάλη Πέμπτη – Ο Μυστικός Δείπνος

Εκείνο το βράδυ της Πέμπτης, πριν ν’ αρχίσει το δείπνο ο Ιησούς σηκώνεται από το τραπέζι, αφήνει κάτω τα ιμάτιά του, βάζει νερό στο νιπτήρα και τα κάνει όλα μόνος Του, πλένοντας τα πόδια των Μαθητών Του. Με τον τρόπο αυτό θέλει να δείξει σ’ όλους ότι δεν πρέπει να επιζητούμε τα πρωτεία. Μετά τη νίψη των ποδιών λέγει: «όποιος θέλει να είναι πρώτος, να είναι τελευταίος απ’ όλους».
Περισσότερα: http://www.vimaorthodoxias.gr

Ludovico Einaudi - Nuvole Bianche [HD]

Album: Una Mattina

Μυσταγωγικός περίπατος τη Μ. Παρασκευή στα ιστορικά εκκλησάκια της Πλάκας

Εάν γιορτάσετε την πασχαλιά στην πόλη μη χάσετε την ευκαιρία για έναν περίπατο στην Πλάκα τη Μεγάλη Παρασκευή, στα πανέμορφα, ιστορικά εκκλησάκια της. Aκολουθήστε τους επιτάφιους (με φόντο την Ακρόπολη ή κάτω από τη σκιά της) της Αγίας Αικατερίνης, το Μετόχι του Παναγίου Τάφου, του Αγίου Δημητρίου, του Αϊ-Γιώργη στον περίβολο του Μουσείου Ακρόπολης, του Αγίου Δημητρίου Λουμπαρδιάρη και της Αγίας Σοφίας στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου ακριβώς απέναντι από τον ιερό βράχο.


Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

Το νέο τραγούδι του Manu Chao για την ελευθερία των σπόρων!

Ο Μanu Chao τραγουδάει για την ελευθερία των σπόρων,
κατά της Monsanto και όλων των εταιρειών που θέλουν να ελέγξουν
την τροφή και να μας προσφέρουν τα δηλητήριά τους.