Το δίδυμο ‘‘Muzikal Ifade’’ μελετά τη μουσική της Σμύρνης, της Πόλης, της Καππαδοκίας και της Μ.Ασίας, και εκφράζεται. Η Γωγώ Μπατσικούρα στο σάζι και η Παπαστεργιοπούλου Αλεξάνδρα σε ένα ‘’σύνολο οργάνων’’.
Ευχάριστα αναστάτωσαν τους Λαρισαίους χθες το πρωί, οι μαθητές του Συνόλου Κρουστών του Μουσικού Σχολείου Λάρισας, παίζοντας χριστουγεννιάτικους σκοπούς, στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων που διοργανώνει και φέτος στο εμπορικό κέντρο, η Αντιδημαρχία Πολιτισμού και Επιστημών του Δήμου Λαρισαίων.
παρουσιάζει την ομαδική έκθεση «Ζωγραφική: Η Γενιά του 80».
Έργα τους παρουσιάζουν οι Δάφνη Αγγελίδου, Νίκος Αγγελίδης, Καλλιόπη Ασαργιωτάκη, Ειρήνη Ηλιοπούλου, Ειρήνη Κανά, Δημήτρης Κατσιγιάννης, Δημήτρης Κούκος, Παύλος Σάμιος. Πρόκειται για οκτώ ζωγράφους εκπρόσωπους της γενιάς του ’80 που σφράγισαν την Ελληνική Ζωγραφική με την τέχνη τους. Τώρα τα έργα τους φιλοξενούνται σε αυτή την ενιαία έκθεση που παρουσιάζεται στην πόλη μας μέχρι και τις 20 Γενάρη 2018.
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» εκπροσωπώντας τα χιλιάδες παιδιά και τις οικογένειές τους που βρίσκονται στην Ελλάδα και ζουν στο όριο της φτώχειας, απευθύνεται σε κάθε πολίτη και φορέα ζητώντας υποστήριξη προκειμένου να συγκεντρωθούν τα απαραίτητα τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης και να καλυφτούν οι βασικές τους ανάγκες.
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» παρά τις δυσκολίες, συνεχίζει σταθερά το έργο του, κι ενόψει των Χριστουγέννων, καλεί όλους να στηρίξουν την πρωτοβουλία αυτή με δεδομένο ότι ο αριθμός των οικογενειών, που δεν μπορούν να καλύψουν ούτε τα στοιχειώδη για τα παιδιά τους, αυξάνεται δραματικά.
Ωστόσο, χάρη σε ανάλογες κινητοποιήσεις και στη θετική ανταπόκριση των συμπολιτών μας το α’ εξάμηνο του 2017 και παρά τις τεράστιες δυσκολίες, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στήριξε πανελλαδικά 13.680 παιδιά και τις οικογένειές τους σε κατάσταση φτώχειας. Σε ποσοστό 75,9% οι οικογένειες ήταν άνεργων γονέων ή απασχόλησης σε επισφαλή εργασία.
This unusual collection is dedicated to a very popular style: minimal music. Over the years this has evolved from austere, almost strict repetition with tiny ‘movements’ to a more varied and free approach to material and technique.
This set includes works for piano solo by most of the famous ‘minimal’ composers. Starting with initiator, if you will, Cage, and followed by the first generation entirely devoting itself to this style: Riley and Glass (Steve Reich did not write anything for solo piano). The next generation is represented by John Adams and Michael Nyman (his music for the film The Piano). Dutch pianist Jeroen van Veen is fascinated by minimal music. He was one of the initiators and participants of the highly successful complete recordings on 11 CD’s of Simeon ten Holt’s, a Dutch ‘minimalist’, complete works for multiple piano’s. On this solo album van Veen demonstrates his affinity with minimalism with great flair. The repertoire included here also comprises compositions by Satie, Friedrich Nietzsche and Arvo Pärt. There are two CD’s with music by the pianist himself and several recordings of minimal pieces by other present-day French, Belgian and Dutch composers. This attractive set will appeal to a wide audience and sheds light on the present state of minimalism.
00:00:00 Opening from ‘‘Glassworks’’ (Arr. van Veen)
00:08:53 Metamorphosis One
00:15:57 Metamorphosis Two
00:22:51 Metamorphosis Three
00:27:14 Metamorphosis Four
00:33:08 Metamorphosis Five
00:39:15 Mad Rush
00:54:28 Wichita Vortex Sutra
01:01:54 Opening from ‘‘Glassworks’’
01:11:19 The Poet Acts
01:14:54 Morning Passages
01:20:20 Something She Has To Do
01:23:51 I’m Going To Make A Cake
01:27:36 An Unwelcome Friend
01:32:08 Dead Things
01:36:04 Why Does Someone Have To Die?
01:39:41 Tearing Herself Away
01:43:49 Escape!
01:47:23 Choosing Life
01:51:33 The Hours
01:58:46 Truman Sleeps, from ‘‘The Truman Show’’
02:00:57 Opening from ‘‘Glassworks’’
02:07:07 Olympian
02:11:06 Modern Love Waltz
02:16:04 How Now
02:41:13 ‘‘Trilogy’’ Sonata; I Knee Play No. 4 From Einstein On The Beach
02:48:56 ‘‘Trilogy’’ Sonata; II Satyagraha, Conclusion, Act III
02:57:46 ‘‘Trilogy’’ Sonata; III Dance, from Aknaten (Scene 3)
«Η προσκύνηση των Μάγων», έργο του Giotto di Bondone (1267-1337).
Το Άστρο της Βηθλεέμ παρουσιάζεται σαν κομήτης, πάνω
από το Θείο Βρέφος (φωτ.: Wikipedia.org).
Με το Άστρο της Βηθλεέμ, που συνόδευσε το μεγάλο γεγονός της Γέννησης του Χριστού και φώτισε το σπήλαιο αλλά και τις καρδιές εκατομμυρίων ανθρώπων στον πλανήτη, ασχολήθηκαν τους τελευταίους αιώνες ορθόδοξοι πατέρες και ιερά πρόσωπα της Χριστιανοσύνης, προσεγγίζοντας κυρίως πνευματικά την εμφάνιση και τη σημασία του, αλλά και αστρονόμοι, που επιχείρησαν να διερευνήσουν το φαινόμενο επιστημονικά και να δώσουν απαντήσεις για την ταυτότητα ενός πρωτόγνωρου και σπάνιου ουράνιου σώματος.
Εδώ και περίπου 20 αιώνες οι αστρονόμοι, επικαλούμενοι αναφορές για το Άστρο της Βηθλεέμ μέσα από ιερά κείμενα της Χριστιανοσύνης, αντλούν πληροφορίες για να καταλήξουν σε συμπεράσματα για τις χρονολογίες και τις ιδιότητες του ουράνιου σώματος, ελπίζοντας να βρουν απαντήσεις για το «ανεξήγητο φαινόμενο».
Στο κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο υπάρχει ολοκληρωμένη περικοπή με αναλυτική αναφορά στο Άστρο της Βηθλεέμ. Ο Ιγνάτιος ο Θεοφόρος (35-107 μ.Χ.), μαθητής του Ευαγγελιστή Ιωάννη, μιλάει για το Άστρο, όπως επίσης και ο Άγιος Νεκτάριος της Αίγινας. Εκτενείς αναφορές βρίσκουμε στα κείμενα του ιεράρχη της Ορθόδοξης Εκκλησίας Ιωάννη Χρυσόστομου, ο οποίος, μάλιστα, μιλάει για τις φυσικές ιδιότητές του. Μέσα από πλήθος αναφορών καταλήγει πως πρόκειται για υπερφυσικές δυνάμεις που πήραν τη μορφή αστέρα, καθώς περιγράφει πως δεν είναι δυνατό να υπάρχει ουράνιο σώμα που να έχει τέτοια πορεία, δηλαδή να κινείται από την Περσία προς τα Ιεροσόλυμα και σε τόσο χαμηλή τροχιά. Στην Παλαιά Διαθήκη, εξάλλου, αναφέρεται ότι το Άστρο του Θεού θα είναι η απαρχή μιας νέας εποχής.
Στον Ιερό Βράχο ανέβαιναν με τα αφιερώματά τους στη Θεοτόκο προσκυνητές από διάφορα μέρη της Ελλάδας. Μέχρι και ο αυτοκράτορας Βασίλειος Β’ ο Βουλγαροκτόνος είχε προσφέρει στην Παναγία ένα χρυσό αγριοπερίστερο. Η εκκλησία δεν αντλούσε ασφαλώς την αίγλη της από τα αυτοκρατορικά δώρα, αλλά από τη μακρινή ανάμνηση του περικαλλούς αρχαίου ναού της Αθηνάς. Πότε ακριβώς άλλαξε χρήση ο Παρθενώνας, δεν είναι γνωστό. Ξέρουμε όμως πως είχε ιερό και αγία τράπεζα, βυζαντινές τοιχογραφίες και εικόνες, άμβωνα και κωδωνοστάσιο που εξείχε μάλιστα από την ξύλινη στέγη της βασιλικής, η οποία στρογγυλοκαθόταν στον σηκό του κλασικού ναού της Παρθένου Αθηνάς.
Πληρέστερη εικόνα
Η έναρξη της αναστήλωσης του Παρθενώνα το 1975 είχε ευεργετικά αποτελέσματα στη μελέτη της ιστορίας του μνημείου και γι’ αυτή την περίοδο, ελάχιστα γνωστή όπως είναι η μεσαιωνική.
«Από παρατηρήσεις του Μανώλη Κορρέ στα δάπεδα, στην ανωδομή και τα κατακείμενα αρχιτεκτονικά μέλη έχουμε μια πληρέστερη εικόνα του μεσαιωνικού ναού», μας είπε ο ομ. καθηγητής του ΕΜΠ Χαράλαμπος Μπούρας, ο οποίος έγραψε μια εξαιρετική μονογραφία για τη «Βυζαντινή Αθήνα 10ος – 12ος αι.» (εκδ. Μουσείο Μπενάκη).
Στην 5χρονη Zahra από τη Συρία είναι αφιερωμένο φέτος το «Photo of the Year Awards» που απονέμει η Unicef. H φωτογραφία της μικρής, τραβηγμένη από τον Muhammed Muheisen, κέρδισε την πρώτη θέση καθώς αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο τις τραγικές συνθήκες διαβίωσης παιδιών σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η 5χρονη έφυγε το 2015 από την Συρία μαζί με την οικογένειά της, τους γονείς της και τα επτά αδέρφια της, αναζητώντας μια καλύτερη ζωή. Από τότε ζουν σε καταυλισμό στην Ιορδανία σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.
Ο φωτογράφος Muhammed Muheisen έχει κερδίσει δύο φορές το βραβείο Πούλιτζερ. Με τον φακό του καταγράφει την προσφυγική κρίση εδώ και πάνω από μια δεκαετία, συνεργάζεται με το National Geographic και είναι επίσης ιδρυτής του Everyday Refugees Foundation.
The song "Tanbou’n Frape" celebrates Haitian culture and traditions, which are a source of strength and pride for Haitians everywhere. It is in the backyard or “lakou” of houses around the country that these traditions get passed on and are kept alive.
Lakou Mizik has dedicated this video to Boulo Valcourt (1946-2017), who spent his life sharing Haitian culture and music with the world.
To purchase the song “Tanbou’n Frape” from Lakou Mizik’s album “Wa Di Yo” and learn more about the band visit:
Bruce Guynn & Big Rain, The Big Rain Café, released on New Coast Records in 2015 is the latest release. This compilation has 14 tracks and combines the most popular Album songs and Radio Single Releases.
Composed by George Harrison
"Feels like coming home" will be available for sale shortly!
Free downloads and newsletter at http://www.mattsteady.com/free-downlo...
Μετά τη συμμετοχή του στην 6η Μπιενάλε της Θεσσαλονίκης και την 7η Μπιενάλε του Πεκίνου, ο Γιώργος Τσεριώνης παρουσιάζει τη νέα του δουλειά στους εκθεσιακούς χώρους της ΔΛ gallery στον Πειραιά. Η έκθεση με τίτλο «Building a Babel Tower» διαρκεί από τις 26 Ιανουαρίου ως τις 21 Απριλίου.
θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 23 Δεκεμβρίου στις 19:30
στη Μεγάλη Σκηνή του Πάρκου των Ευχών.
BAiLdSA - ne znam (Official Video) - Lyrics:
tribe after tribe all around an ancient pipe
years passing by as the rituals revive
survive, changeless by the sands of time
the tree or the river? what’s the meaning of life?
drums after bongs singing native songs
earth, wind and fire speaks our mother tongue
so long, are you happy my bro?
or your heart has frozen a long time ago
night after night a tremendous vibe
fire high on the sky as limit to fly
i declare myself as the shaman of our tribe
maybe the mountain? what’s the meaning of life?
ne, ne znam, ne vidim, ne čujem
by the way you people tell me how ya doing?
ne, ne znam, ne vidim, ne čujem
by the way you people tell me are you grooving?
day after day there is no count anyway
no tick-tock clocks will determine our way
so let’s raise our glasses too
for eternal today and our mind’s breakthrough
ne, ne znam, ne vidim, ne čujem
by the way you people tell me how ya doing?
ne, ne znam, ne vidim, ne čujem
by the way you people tell me are you grooving?
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης διοργανώνει ανοιχτή εκδήλωση την παραμονή των Χριστουγέννων 24-12-2017 και ώρα 17.00 στην πλατεία Αριστοτέλους, με τη Συμφωνική Ορχήστρα Νέων του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης MOYSA υπό τη μουσική διεύθυνση του Li Biao. Θα παρουσιάσει τη «Συμφωνία του Νέου Κόσμου» του Antonin Dvořák. Στην ίδια εκδήλωση συμμετέχουν επίσης με κάλαντα και κλασικά αγαπημένα χριστουγεννιάτικα τραγούδια η Φιλαρμονική Ορχήστρα Δήμου Θεσσαλονίκης («Hark The Herald», «Joy To The World», «O Come All Ye Faithful», «Little Town Of Bethlehem», «The First Noel», «What Child Is This», «Angels We Have Heard On High», «Silent Night», «Deck The Hall», «O Tannenbaum», «God Rest», «Let it snow», «Rockin Around The Christmas Tree», «Rudolf The Red Nosed Reindeer», «We Wish You A Merry Christmas», «Frosty The Snow Man») και η Χορωδία του Βαφοπούλειου Πνευματικού Κέντρου («Ύμνος της χαράς», «Δόξα στο όνομά του», «Λευκά Χριστούγεννα», «Ποιο να ’ναι αυτό το μικρό», «New York – Strangers in the Night»).
Συνθέτης, τραγουδιστής-στιχουργός, ηθοποιός, συγγραφέας και ακτιβιστής, ο Sting γεννήθηκε στο Newcastle της Αγγλίας, πριν μετακομίσει στο Λονδίνο το 1977 και δημιουργήσει τους The Police με τους Stewart Copeland και Andy Summers. Η μπάντα κυκλοφόρησε πέντε στούντιο άλμπουμς, κέρδισε έξι βραβεία Grammy και δύο βραβεία Brits και συμπεριλήφθηκε στο The Rock and Roll Hall of Fame το 2003.
Το 3º Athens Food Market μετατρέπει την Πλατεία Κοτζιά, από 21 έως και 31 Δεκεμβρίου, σε ένα προορισμό υψηλής γαστρονομίας. Για άλλη μια φορά μερικά εναλλακτικά εστιατόρια της Αθήνας συναντιούνται με pop up στέκια αγαπημένων προϊόντων σε funky καντίνες και μας καλούν να δοκιμάσουμε στο πόδι, γεύσεις φτιαγμένες από το χέρι γνωστών chef, σε προσιτές τιμές.
Ενα μεγάλο μυστικό έκρυβε για χρόνια Παναγία Σουμελά στην Τραπεζούντα. Στην πρώτη φάση αναστήλωσής της, βρέθηκε ένα άγνωστο μέχρι σήμερα τούνελ, περίπου 40 μέτρων, που οδηγεί σε ένα εκκλησάκι την ύπαρξη του οποίου δεν γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Σε εκτενές ρεπορτάζ της εφημερίδας Sabah, αναφέρεται ότι οι εργασίες αποκατάστασης άρχισαν πριν δύο χρόνια. Οι εργασίες επικεντρώθηκαν στη στήριξη για την αποτροπή πτώσης υλικών πάνω στο Μοναστήρι, το οποίο βρίσκεται σε βραχώδες σημείο.
Το αφιέρωμα με γενικό τίτλο «ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ, ο κοσμοπαρωρίτης» πραγματοποιείται με αφορμή με αφορμή την ανακήρυξη του έτους 2017 ως «ΕΤΟΥΣ ΝΙΚΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ» και περιλαμβάνει τρεις εκθέσεις που παρουσιάζονται στο Μουσείο Μπενάκη / Πειραιώς 138, στην Πινακοθήκη Γκίκα και στο Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης.
«Το βαθύ, υγρό βλέμμα του σκύλου φανερώνει αγάπη και αφοσίωση, αλλά κρύβει πάντα και μιαν αδιόρατη μελαγχολία, ακόμη κι όταν αυτός παίζει. Υποθέτω ότι αυτό το βλέμμα, με το βάρος του παρελθόντος μέσα του, ώθησε τον Ιωσήφ Μποτετζάγια στη συγγραφή αυτής της εξαιρετικής και πρωτότυπης μελέτης» γράφει η Άννα Λυδάκη. «Ο συγγραφέας πιάνει το νήμα από την αρχή και αντλεί δεδομένα από τη μυθολογία, την ιστορία, την αρχαιολογία, την τέχνη, την αρχαιοελληνική γραμματεία και τα γραπτά μνημεία γενικότερα, μελετά ιερά βιβλία και παραβολές, ιστορίες των αγίων και άλλες αφηγήσεις, προκειμένου να παρουσιάσει την ιστορία του σκύλου και την εκάστοτε σχέση του με τον άνθρωπο στο κυνήγι και στους πολέμους, την αντιμετώπισή του από τις θρησκείες, και τις σχέσεις στοργής και απέχθειας που κατά καιρούς αναπτύσσονταν ανάμεσά τους. Η ιστορία του τετράποδου που αποφάσισε να γίνει ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου, έστω και χωρίς να έχει πάντα ανταπόκριση, φανερώνει ένα παρελθόν εσαεί παρόν και μας ωθεί να αναθεωρήσουμε στάσεις και απόψεις για τα μη ανθρώπινα ζώα».
Τι σχέση μπορεί να έχει η ψυχική υγεία με την τέχνη και τον πολιτισμό;
Εκ πρώτης όψεως φαίνονται χώροι με εντελώς ξεχωριστό πεδίο ενασχόλησης. Αυτή όμως η μοναδικότητα είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός ημερολογίου που σκοπό έχει να ανασυνθέσει και να αναδείξει τη διαφορετικότητα του καθΕΝΑ.
Στην αμφίσημη λειτουργία της “Αυλαίας” παραπέμπει ο τίτλος της έκθεσης-εικαστικής παρέμβασης στον περιβάλλοντα χώρο του καινούριου Μαρκιδείου Θεάτρου της Πάφου, η οποία εγκαινιάζεται στις 28 Δεκεμβρίου αναδεικνύοντας μέσα από εγκαταστάσεις και βίντεο 12 κορυφαίων εικαστικών από την Κύπρο, την Ελλάδα και τη Μάλτα, την έννοια της θεατρικότητας και ταυτόχρονα θίγοντας ζητήματα της σύγχρονης Ευρώπης.
Tchaikovsky – Concerto for violin and orchestra in D major op. 35
Bach - Sarabande in D minor
I don't use this video for commercial purposes. All copyrights belong to their respective owners. I recorded the concert from the following live streaming link
and as always I uploaded the video as part of my effort to enlighten positively the personality and the musical genius of David Garrett and help the people to discover how amazing and super talented classical and crossover violinist he is.