Ένα διεθνές πολιτιστικό εγχείρημα θα διεξαχθεί
στο Άργος, τις Μυκήνες και την ευρύτερη περιοχή
της Αργολίδας από 3 έως 9 Ιουλίου.
Περισσότερα: http://www.iefimerida.gr
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών στις 26 Ιουνίου, το ΚΕΘΕΑ, με τις τοπικές κοινωνίες και δεκάδες εθελοντές στο πλευρό του, διοργανώνει κατά τη διάρκεια του μήνα ανοιχτές εκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα, για να διαδώσει το μήνυμα ενάντια στο στίγμα και τον αποκλεισμό και να δώσει ελπίδα στην προσπάθεια χιλιάδων εξαρτημένων και οικογενειών για καθαρή ζωή μακριά από κάθε εξάρτηση.
Μετά από την επιτυχημένη συνεργασία με το ΣΔΕ Φυλακών Κορυδαλλού στα πλαίσια του Athens Fringe Live 2017 παρουσιάζεται στο «Βρυσάκι» στην Πλάκα η νέα δράση-έκθεση με τίτλο «Καρδιά εκτός σώματος». Περιλαμβάνει επισκέψεις καλλιτεχνών στον χώρο του ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ Φυλακών Κορυδαλλού και παρουσίαση θεμάτων μέσα από την τέχνη με σκοπό τη παραγωγή ΕΝΙΑΙΟΥ έργου ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΥ …
Featured are three singers, recorded commercially in Milan in the early 1930s - Antioco Marras, Pietro Testoni and Gavino De Lunas - and the idiom (say the booklet notes) is "the basic 'mutu' style; that is, a solo vocal accompanied by guitar". To try to give some idea of what that style sounds like, Antioco Marras's sides typically go something like this: the guitar (played by Lazzaro Zedda) provides a light though quite propulsive rhythm, mainly arpeggio chords, but interspersed with runs on the bass strings. Over this base comes Marras's voice, soaring and piercing. He sings a few verses, his voice seeming - as is so often true in all the best vocal music - to be expressing the pain of his experiences or even his very existence (a few lyric transcriptions provided bear this impression out). Suddenly, the guitar bursts into an extraordinary, fast-driving finger-picked solo, and it is this, almost as much as the vocals - which no doubt are the centerpiece of the record - that I find the most engaging feature of Marras's records.
The second singer, Pietro Testoni is accompanied by Bachisio Senes, whose playing reminds me very much of a flamenco guitarist - darting little runs interspersed with full-chorded flourishes across the strings, and bursts of rolling finger-plucking. Indeed Testoni delivers his song not at all unlike a Spanish cantaore - full throated, rubato and melismatic. There is surely a connection to flamenco here? Mind you, the photograph of this pair that appears on the front of the booklet suggests nothing of the flamboyance and self-possession of flamenco performers - it is the very image of the boys just off the boat and out on the town - the raw features, the ill-fitting suits, the defiant postures.
Gavino De Lunas's records are more like Testoni's than Marras's, although the initial impression of his first track is quite different again - his delivery perhaps more like a European folk singer, the tune underlining that impression to some extent, as does the fast accordion that accompanies his Ballo Centrale Cantato. The flamenco connection suggests itself again on some of these tracks, but to a much lesser extent. Nicola Cabitza's guitar runs on, say Serenata Amorosa may owe something in technique to that quarter, but little in their musical composition, as he scatters half-tone after half-tone. De Lunas' vocals also hint very slightly at the influence of operatic tenors (like on Tempus Passadu, for example).
Η αποθήκευση τέχνης είναι μια επιχείρηση που κάνει θραύση παγκοσμίως, αξίας αυτήν τη στιγμή άνω του 1 δισ. δολαρίων ετησίως. Ο Simon Hornby, ο πρόεδρος της Crozier Fine Arts, που διαθέτει αποθήκες στο Μανχάταν, το Μπρούκλιν, το Νιούαρκ και άλλες πιο μακριά, στο Ντέλαγουερ και στο Κοννέκτικατ, θεωρεί ότι το 80% ή και περισσότερο της τέχνης παγκοσμίως βρίσκεται ανά πάσα στιγμή σε αποθήκες.
Marlborough Fine Art is pleased to present an exhibition of works by renowned British artist Victor Pasmore (1908-1998), made between the 1970s and the 1990s. The exhibition follows on from an exploration of the artist’s earlier works at Djanogly Gallery, Nottingham and Pallant House Gallery, Chichester, 2016-17.
In this painting, Davringhausen imagines war as an apocalyptic vision of tiny black figures—some apparently armed—engulfed in a collapsing vortex of burning buildings. The artist intensified the painting’s impact through the use of modernist compositional devices such as a vibrant, abstracted palette combined with intersecting geometric planes that appear shattered like shards of broken glass. This painting represents a significant contribution to the theme of apocalyptic war scenes painted by fellow German Expressionists such as Wassily Kandinsky and Otto Dix, and stands out as a masterful merging of German Expressionist emotion with Futurist and Cubist formal devices.
Όλο το καλοκαίρι οι φίλοι του Ιανού έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν και να απολαύσουν τη μεγάλη ομαδική έκθεση ζωγραφικής και φωτογραφίας «Καλοκαίρι στην Αθήνα». Η έκθεση διαρκεί από τις 27 Ιουνίου ως τις 23 Σεπτεμβρίου.
Κύκλοι μέσα από την Αρχαία Ελλάδα, είναι ο τίτλος της έκθεσης που θα παρουσιάσει η Κατερίνα Μαραβέλη στην αίθουσα "Μελίνα Μερκούρη" στην Ύδρα, τα εγκαίνια της οποίας θα γίνουν τη Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017 και ώρα 8 μ.μ.
Με μια βουτιά στο παρελθόν 12 καλλιτέχνες ανασύρουν μια αόρατη πραγματικότητα που αποκτά ξαφνικά μια νέα υπόσταση. Tα έργα λειτουργούν σαν υπενθυμίσεις στο περιθώριο ενός καταστίχου και μοιάζουν με σημειώσεις πάνω σε πολυκαιρισμένους τοίχους, από επισκέπτες που θέλουν να αφήσουν το σημάδι τους στο χρόνο. Κάθε έργο διηγείται μια ξεχωριστή ιστορία που μπλέκεται με άλλες, δημιουργώντας μια καινούρια αφήγηση.
Η Εταιρεία Κυκλαδικών Μελετών και οι Εκδόσεις Gutenberg σας προσκαλούν την Τρίτη, 27 Ιουνίου στις 19.00, στη Στοά του Βιβλίου, στην παρουσίαση του βιβλίου του Μανώλη Γλέζου “Στα Κυκλαδονήσια η Αίσθηση στο Φως Στιχουργεί”...
Την έκθεση του «Méditerranée» παρουσιάζει στην Παροικιά της Πάρου ο Νεκτάριος Αποσπόρης. Η έκθεση φιλοξενείται στον εκθεσιακό χώρο Αίθουσα Τέχνης @ Studio 265. Την διοργάνωση έχει η Άννα Κοντολέων και την επιμέλεια η ιστορικός τέχνης Ίρις Κρητικού.
«Στης καρυδιάς τον ίσκιο»… Τίτλος που δεν προδιαθέτει τον αναγνώστη για όσα ξεδιπλώνονται στις σελίδες του. Η καρυδιά, ένα συγκεκριμένο δέντρο σ΄ένα πλάτωμα ενός χωριού στην ορεινή Ευρυτανία, λειτουργεί ως πρόσχημα για να ξεδιπλωθεί η ζωή κάποιων ανθρώπων, που βιώνουν την ελληνική πραγματικότητα τόσο στην περίοδο του Μεσοπολέμου, όσο και στην Κατοχή, και στον Εμφύλιο.
«Οι σημασίες που αποδίδονται στο γυναικείο στήθος, διαφέρουν στα μάτια κάθε παρατηρητή. Τα μωρά βλέπουν τροφή. Οι άνδρες βλέπουν σεξ. Οι γιατροί βλέπουν ασθένειες. Οι επιχειρηματίες βλέπουν χρήματα»
Η παραλία Βοϊδοκοιλιά, η οποία βρίσκεται δυτικά της Μεσσηνίας θεωρείται από τις ομορφότερες της Μεσογείου, λόγω του εντυπωσιακού της σχήματος, της χρυσαφένιας αμμουδιάς της και των κρυστάλλινων γαλαζοπράσινων νερών της.
Ο χώρος Τέχνης ΗΩΣ παρουσιάζει την έκθεση Bolero: Art on a Newspaper από τις 3 μέχρι και τις 9 Ιουλίου. Βασισμένο σε μια ιδέα των Βέλγων καλλιτεχνών Frank JMA Castelyns, Willo Gonnissen, Mulugeta Tafesse και Pierre Mertens, το Bolero είναι μια νομαδική έκθεση που παρουσιάζει έργα εμπνευσμένα από εφημερίδες και φτιαγμένα πάνω σ’ αυτές.
Στην Πινακοθήκη Κυκλάδων παρουσιάζονται γλυπτά που βασίζονται σε «αρχέτυπες» φόρμες του έργου του —όπως ο ορίζοντας, ο λαβύρινθος, η σπείρα, η κολόνα— στον ιδιαίτερο χώρο των πρώην Αποθηκών Διαμετακόμισης, σε διάλογο με τον χαρακτήρα και την ιστορία του νησιού.
Την Κυριακή 25 Ιουνίου στις 8.30 μμ, στο Γενί τζαμί, ο Σύλλογος Φίλων του Διαχρονικού Μουσείου Λάρισας και η Εφορεία Αρχαιοτήτων, συνδιοργανώνουν μουσική βραδιά με έργα Βιβάλντι, Μποκερίνι και Παγκανίνι. Τα έργα θα αποδώσουν οι βιολοντσελίστες Νίκος Νικολαΐδης και Στέργιος Θεοδωρίδης.
Τα κράτη της Ευρώπης περιορίζουν όλο και περισσότερο τη δυνατότητα των προσφύγων να ζήσουν μαζί με την οικογένειά τους, θεσπίζοντας αυστηρές προϋποθέσεις που στερούν το δικαίωμα της επανένωσης σε πολλούς πρόσφυγες και παρεμβάλλοντας γραφειοκρατικά εμπόδια που καθυστερούν πολύ τη διαδικασία ή την καθιστούν ανέφικτη.
Ruben Gonzalez's plays Mandinga live at first-ever solo show outside of Cuba. Recorded on April 6, 1997 at Ronnie Scott's Jazz Club in London.
The re-issue of his album Introducing... is available now on deluxe 180g 2 x LP, casebound CD and digitally: https://WorldCircuit.lnk.to/Introduci...
Ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες από όλα τα μέρη της Ελλάδας θα παρουσιάσουν τις παραστάσεις τους στο ανοιχτό αμφιθέατρο του Λυκείου Μολάων, από τις 8 έως τις 14 Ιουλίου 2017.
Θίασοι από τη Χίο, τη Ζάκυνθο, τη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα, την Κόρινθο, την Άρτα και την Κύπρο επιλέχθηκαν ανάμεσα σε 32 αξιόλογες συμμετοχές και θα διαγωνιστούν στην τελική φάση του Φεστιβάλ, την οποία μπορούν όλοι να παρακολουθήσουν δωρεάν.
Η Κοινωφελής Επιχείρηση Παιδείας & Περιβάλλοντος του Δήμου Μονεμβασίας, γνωστοποίησε το πρόγραμμα λειτουργίας του Σπηλαίου της Καστανιάς που θα ισχύσει έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2017.
Η Κως, η Κάλυμνος, η Νίσυρος και η Πάτμος βρίσκονται ανάμεσα στους τουριστικούς προορισμούς που προτείνει για αυτό το καλοκαίρι η θερινή ρωσική έκδοση του περιοδικού «National Geographic Traveler» (Ιούνιος - Αύγουστος 2017), που κυκλοφόρησε σήμερα, με ειδική αναφορά στο εξώφυλλό της για τα τέσσερα νησιά και 4σέλιδο τουριστικό αφιέρωμα, όπως τονίζεται από την πρεσβεία της Ελλάδας στη Μόσχα.
Η Λένια είναι ένα κοριτσάκι που ζει σε μια πανέμορφη βίλα, μεγαλώνει με μεγάλη οικονομική άνεση, ζητάει συνέχεια πράγματα και χάρες μόνο και μόνο για να ζητάει, οι γονείς της λείπουν όλη μέρα στη δουλειά κι όταν καταφέρνουν να ξεκλέψουν χρόνο κάνουν ποιοτικά πράγματα με το παιδί τους, δηλαδή πάνε για ψώνια (αστειεύομαι). Κάποια στιγμή όμως η Λένια θα ζήσει μια διαφορετική εμπειρία που θα της αλλάξει την κοσμοθεωρία της μια για πάντα και θα της δείξει αμείλικτα και ωμά τη σκληρή πραγματικότητα επιβίωσης, οπότε πρέπει να νιώθει ευτυχισμένη και ευχαριστημένη με όσα έχει και ζει καθημερινά. Ένα διαφορετικό...
Η Δάφνη, η Ηλιαχτίδα και Πριγκίπισσα και Μονακριβούλα των γονιών της μαθαίνει μια μέρα πως θα αποκτήσει αδελφάκι κι αυτό τη γεμίζει άγχος. Θέλει πολύ να γίνει καλή αδελφή του νέου μέλους, κάνει ό,τι της πουν, διαβάζει για το πώς να φέρεται στο μωρό, όμως τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά όταν το παιδί έρχεται στο σπίτι και οι γονείς τού δίνουν όλη την προσοχή τους. Θα καταφέρει η Δάφνη να συμβιώσει αρμονικά με τον αδελφό της; Πώς θα αντιμετωπίσει τον ερχομό του νέου μέλους και τι επιπτώσεις θα έχει αυτό στη ζωή της, στο δωμάτιό της, στη θέση της στην οικογένεια;
Η Χριστίνα είναι μια γυναίκα που έγινε σύζυγος και μάνα, όμως τα πράγματα δεν πήγαν όπως ήθελε στη ζωή της. Τώρα, στα 50 της, έχει καταφύγει σε ένα ήρεμο κρησφύγετο δίπλα στη θάλασσα για να ηρεμήσει, να αναπολήσει και να μετρήσει τα λάθη της. Τι έφταιξε; Ποιος έκανε το μεγαλύτερο λάθος; Τι πραγματικά συνέβη στο παρελθόν της που την οδήγησε στην απομόνωση; Θα είναι έτοιμη να επιστρέψει στη ζωή της;
Ένα από τα πιο όμορφα παραμύθια για πιο μικρά παιδιά ήδη από 4 ετών, που προωθεί την ενσυναίσθηση και τη σημασία της φιλίας, είναι το «Ένας σκίουρος μια μέρα» της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη από τις εκδόσεις Σαββάλας.
Η ιδέα πίσω από την έκθεση του Karsten Kronas είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα: "Είναι ο κ. Χ κλέφτης; Αυτός ήταν που έκλεψε το κινητό μου στο Τελ Αβίβ; Δεν νομίζω! Αλλά τουλάχιστον, είναι αυτός που απρόσμενα μετατρέπεται σε ένα φάντασμα: Μέσα από την εφαρμογή του dropbox στο κινητό μου, βλέπω κάθε φωτογραφία που τραβάει ο κ. Χ με την κάμερα. Βλέπω τον ίδιο, τους φίλους του, γάμους στην Ερυθραία, και βλέπω μια κοινότητα με μεγαλύτερη λεπτομέρεια από αυτήν πάνω στην οποία εργαζόμουν μεταξύ του 2010 και του 2012. Το άλλο που διαπιστώνω είναι ότι στις φωτογραφίες του υπάρχει μια γυναίκα που την είχα φωτογραφίσει κι εγώ, πριν το κάνει ο κ. Χ."