Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

Αυτό είναι το μαγικό νησί των αλμπίνο στη μέση της μεγάλης Λίμνης

«Με απέρριψε ο ίδιος μου ο πατέρας», λέει η Christina Wagulu. «Ο θείος μου απείλησε να με σκοτώσει εξαιτίας της κατάστασής μου, έχω στιγματιστεί και δεν είμαι αρεστή στους άντρες». Η Wagulu πάσχει από αλμπινισμό (ή αλφισμός), μια εκ γενετής πάθηση, εξαιτίας της οποίας ο οργανισμός του πάσχοντα δε μπορεί να παράγει μελανίνη. Προκαλείται από την έλλειψη χρωστικής και οφείλεται σε βλάβη των γονιδίων που καθορίζουν τη σύνθεση της μελανίνης.  Στις βαρύτερες μορφές του, οι δύο κυριότερες επιπλοκές του αλφισμού είναι η τύφλωση και η εμφάνιση καρκινωμάτων του δέρματος. Η γυναίκα όμως, που γεννήθηκε και ζει στην Τανζανία, δεν κινδυνεύει από την πάθησή της αλλά από τους ίδιους τους ανθρώπους-συγγενείς και αγνώστους.
Περισσότερα: http://www.news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: