Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

Balthazar - Bunker

Κάθε φορά που κάνω
Βόλτα στον δρόμο σου
Δεν πιστεύω πως δεν υπάρχει κάτι στον κόσμο
Κάτι να επαναληφθεί
Και περπατούσα στο πάτωμα σου
Ικετεύοντας;;
Δεν πιστεύω πως δεν υπάρχει κάτι στον κόσμο
Κάτι να ζητήσεις
Οπότε άσε τα σπασμένα μου κόκαλα
Θα πάρω το φορτίο του δέρματος σου
Πέτα μου όλες τις πέτρες σου
Χρειάζεσαι έναν να αμαρτάνει θα γίνω εγώ αυτός
Κάθε φορά που κάνω
Βόλτα στο δρόμο σου
Δεν πιστεύω πως δεν υπάρχει κάτι στον κόσμο
Κάτι να επαναληφθεί
Οπότε άσε τα σπασμένα μου κόκαλα
Θα πάρω το φορτίο του δέρματος σου
Πέτα μου όλες τις πέτρες σου
Χρειάζεσαι έναν να αμαρτάνει θα γίνω εγώ αυτός
Οπότε άσε τα σπασμένα μου κόκαλα
Θα πάρω το φορτίο του δέρματος σου
Πέτα μου όλες τις πέτρες σου
Χρειάζεσαι έναν να αμαρτάνει θα γίνω εγώ αυτός
Δεν ξέρεις
Δεν ξέρεις τι να πεις
Κάθε φορά που το σκέφτεσαι
Μιλάς για αυτό ξανά
Δεν ξέρεις
Δεν ξέρεις πού να μείνεις
Κάθε φορά που το σκέφτεσαι
Μιλάς για αυτό ξανά
Δεν ξέρεις
Δεν ξέρεις τι να πεις
Κάθε φορά που το σκέφτεσαι
Μιλάς για αυτό ξανά
Δεν ξέρεις
Δεν ξέρεις πού να μείνεις
Κάθε φορά που το σκέφτεσαι
Μιλάς για αυτό ξανά


Δεν υπάρχουν σχόλια: