Χρησιμοποιώντας ανώνυμες φωτογραφίες, συνήθως φωτογραφίες που τραβήχτηκαν περί τις αρχές του 20ου αιώνα, ο Gideon Rubin διερωτάται τι σημαίνει για κάποιον να είναι σύγχρονος ζωγράφος. Έπειτα, επιλέγει χαρακτήρες και σκηνές που ο ίδιος μεταφέρει σε καμβά ή ύφασμα. Με την χρήση αδρών πινελιών και μιας χρωματικής παλέτας που είναι κάπως υποτονική, οι φιγούρες και τα τοπία επικοινωνούν με αφηρημένο τρόπο, οι λεπτομέρειες εξαλείφονται και οι σκηνές κινούνται μέσα κι έξω από το επίπεδο της εικόνας. Οι επιφάνειες των έργων φανερώνουν στρώματα προηγούμενων έργων ζωγραφικής ή οι μεγάλες εκδορές που δημιουργούνται πάνω τους αποκαλύπτουν τον καμβά που βρίσκεται από κάτω. Σε άλλες περιπτώσεις, ο Rubin αφήνει ανέπαφες μεγάλες περιοχές από τον καμβά ούτως ώστε να καταστούν αναπόσπαστο μέρος του έργου, ενώ εφιστά την προσοχή μόνο στο υποστηρικτικό μέρος του έργου. Οι χαρακτήρες που επιλέγει, ενσωματωμένοι μέσα σε στρώματα μπογιάς ή απομακρυσμένοι από το πλάνο, μοιάζουν να έχουν εδραιωθεί σε πολλαπλές ιστορίες ή δίνουν την εντύπως ότι δεν μπορούν να ανακτηθούν στο εδώ και το τώρα. Και είναι κάπως έτσι που ο καλλιτέχνης διερωτάται τι σημαίνει να ζωγραφίζει και να μεταμοσχεύει τους ανθρώπους και τα αντικείμενα μέσα από την τέχνη του. Δίνοντας στα έργα του άπειρες δυνατότητες αναπαράστασης και με τις αυτό- ανακλαστικές ιδιότητες του κάθε έργου να είναι ανταποκρίνονται μεταξύ τους, ο Gideon Rubin ζητά από τον θεατή να εξετάσει την ίδια την πράξη αλλά και την κληρονομιά της ζωγραφικής τέχνης.
Περισσότερα: http://www.cyprusevents.net
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου