Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

Τα πάθη της Αγάπης - Ήλιε μου βασίλεψες

ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - Ήλιε μου βασίλεψες 
 Audio Release HQ © 2016 FM Records S.A.


Μουσική: Πηγή Λυκούδη Ποίηση: Θανάσης Σάλτας 

Ένας θεματικός κύκλος από 13 τραγούδια, σε μουσική Πηγής Λυκούδη και ποίηση Θανάση Σάλτα, προερχόμενα από το ομώνυμο θεατρικό έργο τους TA ΠΑΘΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ,το οποίο παρουσιάστηκε με μεγάλη επιτυχία μία ολόκληρη σεζόν στην Galerie Δημιουργών. Το έργο αγαπήθηκε, μεταφράστηκε και ταξίδεψε μέχρι την Σμύρνη. Οι δύο δημιουργοί και οι λοιποί συντελεστές τιμήθηκαν στην Σμύρνη για την προσφορά τους στον πολιτισμό.
Το cd ξεδιπλώνει μουσικοποιητικά την ατμόσφαιρα όλης της παράστασης. 
Απαγγέλει η μοναδική ηθοποιός Ελένη Ερήμου, όπου με την χαρακτηριστική φωνή της, σφραγίζει τα νοήματα του έργου.
Τα τραγούδια ερμηνεύουν 3 νέοι αισθαντικοί ερμηνευτές (με αλφαβητική σειρά) : η Γεωργία
Αγγέλου, ο Δημήτρης Ερατεινός και ο Νίκος Καρακαλπάκης.
Τραγούδι: Ήλιε μου βασίλεψες, αποτελεί ένα από τα 13 αλληγορικά τραγούδια του έργου Τα Πάθη της Αγάπης. (Η Αγάπη δακρύζει, η Αγάπη γονατίζει…)


Απαγγελία: Ελένη Ερήμου

Ερμηνεία: Nίκος Καρακαλπάκης - Δημήτρης Ερατεινός


ΗΛΙΕ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΕΨΕΣ

Το φως σου ερωτεύθηκα
και τις χρυσές σου αχτίδες,
την μέρα σε παντρεύτηκα
και γέμισα μ’ ελπίδες.


Πρωί και με ερωτεύθηκες,
τι ζεστασιά που είχες,
πρωί που με παντρεύτηκες
το σ’ αγαπώ μου είπες…


Ήλιε που βασίλεψες,
στο σούρουπο μου μίσεψες
Ήλιε που μ’ αγάπησες,
στα δειλινά γονάτισες…


Και χίλιες δύο προσευχές,
μου είπες άγγελέ μου,
αχ ήλιε και καμάρι μου,
και χρυσοφύλακέ μου…


Μα δεν μου είπες Ήλιε μου
πως θα κρυφτείς στη Δύση,
ούτε μου είπες Ήλιε μου,
η Ανατολή θα αργήσει…


Ήλιε που βασίλεψες,
στο σούρουπο μου μίσεψες
Ήλιε που μ’ αγάπησες,
στα δειλινά γονάτισες…




Πληροφορίες για τους δημιουργούς: 
http://www.biblionet.gr/author/105732/Θανάσης_Σάλτας

Στο cd έπαιξαν οι μουσικοί:

Κιθάρα-μαντολίνο: Αρετή Κοκκίνου
Κλαρινέτο: Γάσπαρης Μαμμάς
Βιολί: Δημήτρης Κουζής
Φλάουτο: Νίκος Κατριντζιδάκης
Aκορντεόν: Μάνος Γρυσμπολάκης
Τζουράς: Ξένια Δικαίου
Τσέλο: Σταύρος Παργινός
Μπάσο: Νίκος Χατζόπουλος
Κρουστά: Γιώργος Γκίκας




Δεν υπάρχουν σχόλια: